dampak buruk nonton bola

Siapa sik yang ga suka bola. Ga yang kecil, kaga yang gede, kaga laki kaga perempuan. Kalo udah teng ada siaran bola, semuanya anteng di depan tv. Teriak-teriak sendiri, marah-marah sendiri di depan tv. Nah ini ada cerita, gara-gara keasikan nonton bola, dampaknya jadi berabe.Supri lagi asik-asiknye nonton bola depan tipi, tau-tau bininye nyelonong…

Istri : “Bang… Lampu teras putus,
tolong gantiin ame yang baru dong..!”
Suami : “Masang lampu… Lu kire gue PLN apah..!!!”

Istri : “Ye udeh klo kaga mau, benerin aje keran kamar mandi…
Itu tuh aernye ampe luber-luber gitu…”
Suami : “Benerin keran… Lu kire gue PAM kaleee…!!!”

Istri : “Ye udeh… Klo lu pegi beli rokok kewarung aje ye, gue nitip minyak ye…”

Suami : “Lu kagak bisa liat orang lagi enak nonton kale ye… Lu kire gue PERTAMINEEE..!!!”
(Supri sewot)

Lantaran berasa digangguin terus…
Supri ngeloyor kerumah tetangge,, balik-balik jem 02:00…

Tapinye Supri kaget lantaran terasnye udah terang. Terus kekamar mandi, aer udah kaga luber-luber lage. Kedapur jerigen minyak juga udah full tenk..???
Paginye nanye ame bininye…

Suami : “Lu minta tulung ame siape..?” Istri : “Gini Bang… Abis Abang minggat seh… Gue nangis di teras, terus ade cowok ganteng lewat nanyain gue…
Gue cerite ape adenye, juge soal Abang nyang sewot. Terus die nawarin buat ngebantuin, tapi ade syaratnye Baang…”

Suami : “Ape syaratnye..?”
(Supri pingin tau)

Istri : “Syaratnye bise pilih. Gue bikinin die roti atawa tidur ame die…”

Suami : “Terus nyang pasti elu bikinin die roti khan..?”
(Supri ngedesek)

Istri : “Bikinin roooti… Lu pikir gue H*LLAND BAKERY apee…”
Waaaaks…

Suami : “Gile luuu… Berarti elu..?”
Gubraaak…
(Pingsan)

——-
Cuaca boleh panas, tapi ngopi mah kudu!